25.9.09

Μέσα στη λίμνη της ψυχής μου

Μέσα στη λίμνη της ψυχής μου
κρύβω το χρηματοκιβώτιο της εξέλιξής μου
όπου καθημερινά καταθέτω θησαυρούς.
Εκεί θα βρεις το ασημένιο νόμισμα της Σελήνης
και το χρυσό φλουρί του Ήλιου,
περιδέραια από άλικα ρουμπίνια της αγάπης
και βραχιόλια με σμαράγδια της ελπίδας.
Σκουλαρίκια με μαργαριτάρια δάκρυα
δουλεμένα μ΄ εμπειρίες του πόνου ή της χαράς.
Δαχτυλίδια αμέτρητα απ΄ τις καταθέσεις της καρδιάς
στολισμένα με ζαφείρια και διαμάντια
και μ΄ αμέθυστο απ΄ τη χώρα των ονείρων,
λαμπυρίζουν και φωτίζουν το βυθό της λίμνης της ψυχής μου.
κι όταν πλημμυρισμένη φως η σκέψη μου αγρυπνά
ταράζονται της λίμνης τα νερά και σπάνε τη σιωπή.
Τότε οι καταθέσεις πληθαίνουν σαν αστέρια λαμπερά
κι έρχεται το Σύμπαν για να κλείσει τη θυρίδα ερμητικά.
Μέσα στη λίμνη της ψυχής μου
φυλακίζω έναν πλούσιο από εμπειρίες κόσμο μαγικό!