19.12.09

Άθροισμα

Μέσα στη σκέψη μου
υπάρχει μια πηγούλα
που στάζει προσμονή
σε τοσοδούλες σταγόνες.
Πιστεύω στη λαχτάρα σου.

Εκεί που πίνουμε τα μυστικά μας
κάτι σε περιμένει.
Με κοιτάζει, με προσμονή,
κοκκινίζει από την προσπάθεια
να το κυριαρχήσουν τα χέρια σου.

Η αγάπη είναι η απουσία.
Αυτό έγραψε ο ποιητής,
σα να ήξερε. Επειδή ήξερε.
Δεν θέλω να φύγω από την απουσία,
είναι οι μέρες πολλές που γίνεται αγάπη.

Σήμερα ο αέρας μύριζε
το άρωμα που μου χάρισες.
Ήρθε, το πήρε
κι έστησε γύρω σου χορό,
στο φως του παραθύρου.

Η αγάπη μου σε γαληνεύει,
γι΄ αυτό σ΄ ακολουθώ.
Κι αν για να κάνω άθροισμα πρέπει
να προσθέσω τον εαυτό μου με ΄μένα
το αποτέλεσμα είμαστε εμείς.

Είσαι εκεί κι εγώ εδώ, μαζί.
Σε βλέπω να κλείνεις τα μάτια
και να τ΄ ανοίγεις με έκπληξη.
Άφησα το φως αναμμένο για Εσένα.
Κοίταξέ το.